Оңтүстік Америкадағы ең ірі әуе тасымалдаушысы – LATAM Airlines Group SA еурооблигацияларын таныстыру. Қазіргі уақытта облигациялар жылдық 6.94% -7.16% (YTW 6.54% -6.86%) өтеу кірістілігімен саудаланады, бұл BB-ден BBB-ге дейінгі диапазондағы несиелік рейтингі бар әлемдік авиакомпаниялардың шығарылымдарына 181 бк тұратын сыйлықақыны білдіреді. Кірістіліктің жоғарылауы тек елдік тәуекелді ғана емес, сонымен қатар LATAM COVID-19 пандемиясы кезінде жолаушылар ағынының бұрын-соңды болмаған құлдырауы жағдайында балансты қайта құрылымдау үшін Chapter 11-ді өз еркімен бастаған 2020-2022 банкроттық процедурасының мұрасын көрсетеді. Алайда, біз инвесторлардың осы эмитентке қатысты пессимизмі артық деп санаймыз. Егер банкроттықтың себептеріне жүгінетін болсақ, онда бұл шешім құрылымдық мәселелердің немесе басқарушылық қателіктердің салдары емес, компанияға несие берушілермен шарттарды орталықтан келісуге, қарыз жүктемесін үштен бірінен астамға азайтуға және шығындарды оңтайландыруға мүмкіндік беретін стратегиялық шара екенін көруге болады. 2025 жылдың бірінші жартыжылдығының соңындағы жағдай бойынша компанияның левереджі рекордтық төмен деңгейде, қол жетімді өтімділік жылдық кірістің төрттен бірінен асады және 2024-2025 жылдардағы пайыздық шығыстар банкроттықтан шыққаннан кейін шығарылған қарызды төмен купондық мөлшерлемелер бойынша қайта қаржыландыру арқылы жылына 150 миллион доллардан астам табысты қысқартылды. Латын Америкасындағы іргелі сұраныс орта таптың өсуі мен әуе тасымалының қолжетімділігінің кеңеюі арқасында жоғары болып қала береді, бұл компанияға операциялық маржаны 25-26% деңгейінде сақтай отырып, кірістер мен EBITDAR-ДВ екі таңбалы қарқынмен арттыруға мүмкіндік береді. Күшті операциялық және қаржылық көрсеткіштердің бұл үйлесімі ағымдағы қағаз сыйлықақысын артық етеді, ал облигациялар инвесторлар үшін тартымды мүмкіндік болып табылады.
2025 жылдың 2-тоқсанында LATAM кірісі бір жылмен салыстырғанда 8,2%-ға өсіп, 3,3 миллиард долларға жетті. Операциялық шығындар 2,9 млрд долларды құрады. ASK бойынша компанияның жалпы CASK 7,0 цент/ASK, ал жанармай шығындарын қоспағанда CASK 4,8 цент/ASK құрады. Амортизациялық аударымдар мен әуе кемелерін жалға алу төлемдерінің әсерін есептемегенде, компанияның EBITDAR көрсеткіші 26,2% маржамен 859 миллион долларды құрады. Компанияның 2025 жылдың 2-тоқсанындағы таза пайдасы 7,4% маржаны құрайтын 242 миллион долларды құрады. Операциялық ақша ағыны (OCF) LATAM 2025 жылдың 2 тоқсанында 6 684 млн, ал бос ақша ағыны 9 97 млн құрады, 2025 жылдың 1 жартыжылдығының қорытындысы бойынша OCF 1 1.3 млрд, ал FCF 3 320 млн құрады.
Компанияның жалпы қарызы (жалдау бойынша міндеттемелерді қоса алғанда) 2025 жылдың 2-тоқсанының соңында 7,5 млрд долларды (3,7 млрд доллар – қаржылық міндеттемелер, 3,8 млрд доллар – жалдау міндеттемелері), ақша қаражаттары мен олардың баламаларының көлемі 2,1 млрд долларды құрады. Осылайша, компанияның таза қарызы 5 5.4 млрд құрайды, ал левередж (таза қарыздың жылдық EBITDAR қатынасы ретінде көрсетілген) 1.6 x құрайды, бұл компания үшін тарихи минимум. Пайыздық шығыстарды жабу коэффициенті (жылдық пайыздық шығыстардың жылдық EBITDAR-ға қатынасы ретінде көрсетілген) 4.3 x құрады. Ақша қаражаттарының балансынан басқа, компанияда жалпы көлемі $1.85 млрд. Осылайша, өтімділіктің жалпы көлемі $3,6 млрд құрайды, бұл компанияның мақсатты деңгейі 21%-25% диапазонында жылдық кірістің 27,2%-ына тең. Қолда бар өтімділік алдағы 5 жыл ішінде қаржылық міндеттемелерді өтеу үшін жеткілікті (3,5 млрд доллар, оның 317 млн доллары 1 жыл ішінде және 801 млн доллары 3 жыл ішінде төленеді).
Біз LTMCI7.875'30 шығарылымы бойынша «1 жылға Сатып алу» ұсынысын бастаймыз, жылдық 8.71% ұстау кезеңінде күтілетін кірістілік.
Толығырақ осында.
Зерттеулерге жазылу
Соңғы жаңалықтарды және нарықтардағы оқиғаларды жаңартып отырыңыз, біз Сізді ақпараттық жіберілімге жазылуға шақырамыз.







